PIXERA 1.6
Firma AV Stumpfl opublikowała wersję 1.6 oprogramowania systemu PIXERA. Obok mnóstwa poprawek i drobnych rozszerzeń, wprowadzono kilka fundamentalnych i przełomowych funkcji.
Dynamiczny Softedge
Krawędzie klejenia projekcji mogą być wyliczane automatycznie dla każdej ramki, używając informacji o projektorach i ekranach. Dzięki temu użytkownik może bardzo szybko skonfigurować projekcje dla powierzchni statycznych, oraz używać klejenia projekcji także na powierzchniach ruchomych.
Mechanizm Direct API
Integracja silników gier
Wprowadzono współpracę z silnikami gier jako źródła interaktywnych, generowanych w czasie rzeczywistym materiałów multimedialnych.
Silnik UNREAL – Zaleca się użycie Spout jako najbardziej efektywnego sposobu zintegrowania Unreal do naszej realizacji w PIXERA.
Silnik UNITY – Parametry silnika Unity mogą być sterowane przez linię czasu w PIXERA.
Obsługa kodeka Notch LC
Notch LC to nowy kodek z Notch, specjalistów od multimediów generowanych. Kodek zapewnia wysoką jakość przy znakomitej kompresji. Kodek można również użyć w programach typu After Effects i Premiere Pro.
Inne rozszerzenia
Nowe oprogramowanie można ściągnąć na stronie internetowej dla systemu PIXERA pod: pixera.one/en/support/downloads