4.1.1 PIXERA, odcinki 1-10
Odcinek 1 – Wprowadzenie
Oto wprowadzenie do systemu PIXERA firmy AV Stumpfl. Używamy oprogramowania w wersji 1.4.13.
Odcinek 2 – Zakładka SCREENS – Podstawy
W tym odcinku skupimy się na podstawach zakładki SCREENS. Używamy oprogramowania w wersji 1.4.13.
Odcinek 3 – Zakładka SCREENS – Funkcja Edit Mesh
W tym odcinku skupimy się na funkcji EDIT MESH i imporcie wlasnych obiektów 3D. Używamy oprogramowania w wersji 1.4.13.
Odcinek 4 – Zakładka MAPPING – Podstawy
W tym odcinku przejdziemy do zakładki MAPPING, dowiemy się jak importować projektory z wbudowanej biblioteki oraz jak konfigurować optykę naszego projektora w przestrzeni 3D. Używamy oprogramowania w wersji 1.4.13.
Odcinek 5 – Zakładka MAPPING – Keystone & Warping
W tym odcinku, w zakładce MAPPING, zobaczymy jak szybko skorygować zniekształcenia trapezowe i jak działa warp. Używamy oprogramowania w wersji 1.5.72.
Odcinek 6 – Zakładka MAPPING – Maska i Softedge
W tym odcinku zobaczymy jak szybko dodać maskę na naszą projekcje oraz zobaczymy jak skonfigurować projektory aby wyświetlały wspólny kontent. Używamy oprogramowania w wersji 1.5.72.
Odcinek 7 – Zakładka MAPPING – Konfiguracja Output
W tym odcinku przewodnika PIXERA zobaczymy jak dopisać OUTPUT wyjście do określonego urządzenia oraz jak wypuścić kilka obrazów pojedynczym Output. Używamy oprogramowania w wersji 1.5.72.
Odcinek 8 – Zakładka MAPPING – Konfiguracja ścian LED
W tym odcinku przewodnika PIXERA zobaczymy jak konfigurować mapy pikseli ściany LED. Używamy oprogramowania w wersji 1.4.20.
Odcinek 9 – Zakładka COMPOSITING – Importowanie plików
W tym odcinku przewodnika PIXERA zobaczymy jak szybko i łatwo importować kontent do projektu. Używamy oprogramowania w wersji 1.4.20.
Odcinek 10 – Zakładka COMPOSITING – Podstawy Timeline
W tym odcinku przewodnika PIXERA zobaczymy podstawy programowania Timeline. Używamy oprogramowania w wersji 1.4.20.