3.1.6. grandMA3, odcinki 51-60

Odcinek 51 – Phaser Editor

W tym odcinku pokazujemy jak stworzyć własną krzywą dla Phasera pozycji, jednocześnie poznając najważniejsze narzędzia w nowym Phaser Editor, w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2.

  • Widok Phaser Editor
  • Tworzenie krzywej dla Phasera pozycji
  • Opcje i narzędzia w widoku Phaser Editor

Odcinek 52 – Phaser i Presety

W tym odcinku zobaczysz, jak wykorzystać Presety do tworzenia Phaserów w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:

  • Komenda Integrate
  • Zapis Phaserów z użyciem Presetów

Odcinek 53 – MAtricks

W tym odcinku zobaczysz nowe rozbudowane możliwości MAtricks dla wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2.

  • Widok i nakładka MAtricks
  • MAtricks Group, Block, Wings
  • MAtricks Fade, Delay, Speed, Phase
  • Nowy gest „Slide”
  • Funkcja Invert
  • MAtricks Pool

Odcinek 54 – MAgic

W tym odcinku zobaczysz nową funkcję MAgic w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:

  • Zapis presetu MAgic
  • MAgic dla koloru w osi X
  • MAgic dla koloru w osi X i Y
  • MAgic dla pozycji w osi X i Y

Odcinek 55 – Recipes

W tym odcinku poznasz nową koncepcję programowania Recipe – to nowość w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:

  • Koncepcja programowania Recipe
  • Komenda „Cook”
  • Praktyczny przykład dla Recipe

Odcinek 56 – Recipes i Phasery

W tym odcinku zobaczysz, jak tworzyć Phasery z użyciem Recipe w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:

  • Klasyczne programowanie Phaserów
  • Zapis i opcje Recipes dla Phaserów
  • Recipes Phaser Selective
  • Recipes Phaser Template
  • Modyfikacja Recipe
  • Recipes Phaser w Cue

Odcinek 57 – Recipes i Programmer

W tym odcinku zobaczysz, jak korzystać z Recipes w Programmerze dla wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:

  • Podgląd Programmer Parts
  • Komenda Assign w Recipes
  • Edycja Recipes w Programmerze
  • Czasy Fade i Delay w Recipes
  • Zapis Recipes w Cue
  • Edycja Cue z Recipes
  • Modyfikacja Cue z Recipes

Odcinek 58 – Recipes i Cue

W tym odcinku zobaczysz, jak używać Recipe w Cue dla wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:

  • Maska Recipes w Sequence Sheet
  • Zapis Recipes w Cue
  • Symbol Recipes w Cue
  • Modyfikacja Recipes w Cue
  • Kombinacja Recipes i statycznych wartości w Cue
  • Opcje komendy „Cook”

Odcinek 59 – Klonowanie z Recipes

W tym odcinku zobaczysz, jak klonować urządzenia z użyciem Recipe w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:

  • Klonowanie urządzeń
  • Aktualizacja grup
  • Odtwarzanie pamięci z Recipes

Odcinek 60 – Action Buttons

W tym odcinku zobaczysz, jak stworzyć własny panel do wyzwalania sekwencji na ekranie dotykowym w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.2.1:

  • Pula Layout
  • Okno Layout View
  • Edycja Layout View 

Wszystkie treści zawarte na stronie są własnością LTT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie lub zostały wykorzystane za zgodą ich właścicieli. Publikowanie całości lub części treści, powielanie i rozpowszechnianie oraz wykorzystywanie ich w całości lub części bez zgody LTT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie stanowić będzie naruszenie majątkowych praw autorskich i będzie ścigane na drodze postępowania karnego oraz stanie się przedmiotem stosownych roszczeń na drodze postępowania cywilnego.

Producenci

Serie

Kategorie