3.1.6. grandMA3, odcinki 51-60
Odcinek 51 – Phaser Editor
W tym odcinku pokazujemy jak stworzyć własną krzywą dla Phasera pozycji, jednocześnie poznając najważniejsze narzędzia w nowym Phaser Editor, w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2.
- Widok Phaser Editor
- Tworzenie krzywej dla Phasera pozycji
- Opcje i narzędzia w widoku Phaser Editor
Odcinek 52 – Phaser i Presety
W tym odcinku zobaczysz, jak wykorzystać Presety do tworzenia Phaserów w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:
- Komenda Integrate
- Zapis Phaserów z użyciem Presetów
Odcinek 53 – MAtricks
W tym odcinku zobaczysz nowe rozbudowane możliwości MAtricks dla wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2.
- Widok i nakładka MAtricks
- MAtricks Group, Block, Wings
- MAtricks Fade, Delay, Speed, Phase
- Nowy gest „Slide”
- Funkcja Invert
- MAtricks Pool
Odcinek 54 – MAgic
W tym odcinku zobaczysz nową funkcję MAgic w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:
- Zapis presetu MAgic
- MAgic dla koloru w osi X
- MAgic dla koloru w osi X i Y
- MAgic dla pozycji w osi X i Y
Odcinek 55 – Recipes
W tym odcinku poznasz nową koncepcję programowania Recipe – to nowość w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:
- Koncepcja programowania Recipe
- Komenda „Cook”
- Praktyczny przykład dla Recipe
Odcinek 56 – Recipes i Phasery
W tym odcinku zobaczysz, jak tworzyć Phasery z użyciem Recipe w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:
- Klasyczne programowanie Phaserów
- Zapis i opcje Recipes dla Phaserów
- Recipes Phaser Selective
- Recipes Phaser Template
- Modyfikacja Recipe
- Recipes Phaser w Cue
Odcinek 57 – Recipes i Programmer
W tym odcinku zobaczysz, jak korzystać z Recipes w Programmerze dla wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:
- Podgląd Programmer Parts
- Komenda Assign w Recipes
- Edycja Recipes w Programmerze
- Czasy Fade i Delay w Recipes
- Zapis Recipes w Cue
- Edycja Cue z Recipes
- Modyfikacja Cue z Recipes
Odcinek 58 – Recipes i Cue
W tym odcinku zobaczysz, jak używać Recipe w Cue dla wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:
- Maska Recipes w Sequence Sheet
- Zapis Recipes w Cue
- Symbol Recipes w Cue
- Modyfikacja Recipes w Cue
- Kombinacja Recipes i statycznych wartości w Cue
- Opcje komendy „Cook”
Odcinek 59 – Klonowanie z Recipes
W tym odcinku zobaczysz, jak klonować urządzenia z użyciem Recipe w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.0.2:
- Klonowanie urządzeń
- Aktualizacja grup
- Odtwarzanie pamięci z Recipes
Odcinek 60 – Action Buttons
W tym odcinku zobaczysz, jak stworzyć własny panel do wyzwalania sekwencji na ekranie dotykowym w wersji oprogramowania grandMA3 1.4.2.1:
- Pula Layout
- Okno Layout View
- Edycja Layout View